maandag 6 april 2009

Echt Ongelofelijk!

Ik ga jullie een geheimpje vertellen.

Ik heb iets gedaan waar van ik nooooit gedacht had dat oooooit te doen.

Ik ben namelijk bij Rasti Rostelli onder hypnose gegaan… En ik heb me daarvoor behoorlijk laten overhalen. Zijn shows heb ik ooit wel eens gezien op tv en had vanaf het eerste moment al bedacht dat nooit iemand en helemaal niet Rasti Rostelli mij onder hypnose zou brengen om de macht over mij te krijgen om gekke dingen met mij te doen……

Ik heb me dus over laten halen door 1) mijn nichtje die het haar zo leuk leek om samen onder hypnose te gaan, 2) meneer Rostelli hemzelf deed ook nog eens goed zijn best het podium vol te krijgen door te zeggen dat je na deze sessie nooit meer zou roken, je kilo’s af zou vallen en de voor mij het meest doorslag gevende, dat je super geconcentreerd bent en je resultaten de lucht inschieten! En 3) was mijn impulsieve IK dat eigenlijk vindt dat je alles in je leven eens gedaan moet hebben. Ook waren er zo’n 40 mensen op het podium dus ach waarom ik niet… Nou en daar kon mijn verlegen, nuchtere IK niet tegen op.

Na 5 min. In een brandende fakkel gekeken te hebben werden mij ogen heel zwaar en de stem van Rasti nam mij langzaam over…. Hij praatte zo op mijn onderbewuste in met zijn hypnotiserende stem dat mijn armen vanzelf de lucht in gingen. Ook liet hij mij geloven dat ik in de brandende zon stond en heel veel trek had in een perzik. Toen ze mij een citroen in mijn handen drukte wist ik niet hoe snel en gulzig ik die moest opeten, mijn vingers en mondhoeken likte ik er heel overdreven bij af.

Zonder dat ik er erg in had was ik nog een van de 5 over op het podium En vol in the picture…

Rasti ging door met zijn show en nu waren we bij de voodoo pop die hij in zijn hand had zei mij dat die pop en ik een waren , hij kietelde onder mijn armen…… mijn voeten (en ik kon niet stil blijven staan)….. hij prikte met een naald in mij kond (ik was zeer verontwaardigd en vond het erg genant)…. En keek me aan met een naar lachje toen ie me over mijn been aaide... Ik was vol afgunst en hij knipte me weer in hypnose. En ik hoorde het publiek lachen.

Daar stond ik dus….. onder hypnose en liet allemaal gekke dingen met me doen…… wat ik juist verachte, en had er geen controle over..

En dat was nog niet alles…. Dit keer zaten we in de bioscoop met het publiek als groot wit doek…. Eerst naar een lach film te kijken, toen een horror daarna de nog altijd verdrietige Titanic. Kun je het je indenken….? Nou het werd erger…. én er kwam een belangrijk moment voor mij, een keer punt….

Toen Rasti de volgende film aankondigde die wij zouden kijken, hoorde ik iemand in het publiek zeggen “Ohh wat zielig…” En daar werd ik mij bewust van en dacht hooo… opstaan en weg lopen kon ik niet dus deed mee…. We keken een sex film waar we heel erg opgewonden van zouden raken…… Ja ja nou ik deed alsof ik dat soort dingen nog nooooit gezien had en hielt me in de toom…… Rasti merkte dat mijn hypnose over was en bij de volgende act met de levensloze gehypnotiseerde mensen mocht ik van het podium af…. Thank God…!

Bij deze een tip aan jullie en voor altijd onthouden. Laat je niet over halen bij Rasti Rostelli om onder hypnose te gaan, door niemand niet zelfs niet je eigen IK …. Echt het is veel leuker om te kijken naar al die gekke mensen die gulzig en gretig hun citroen opeten en gekke dingen doe op het podium die zich er niet eens bewust van zijn.

En nu ik dit schrijf weet ik ook dat er mensen moeten zijn die dat wel willen anders heeft die Rasti geen Show. Hmmm… vandaar zijn zalig makende aankondiging…

Iets wat mij heel erg verwonderd heeft is, dat woorden die gebruikt worden zoo krachtig kunnen zijn en dat je onbewuste daar zo op reageert. Wat zou je daar mee kunnen doen…. In het positieve zin van het woord: de kracht van woorden op je onbewuste. Voor mij echt stof tot nadenken. En hoe denken jullie daarover?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten