dinsdag 17 februari 2009

Een bijzondere manier van ondernemen. Deel 2

Ik zal je een slecht voorbeeld geven. Als er mensen zijn die ook graag iets met Netwerk marketing willen doen en vervolgens laat ik ze aan hun lot over hebben ze geen idee waar en hoe ze moeten beginnen vervolgens denken ze dat het niet werkt en verlaten deze mooie industrie en vertellen waarschijnlijk al hun ongenoegens over deze business aan wie het maar wilt horen. Daarom is support zo belangrijk en echt je voelt je er een zoveel beter mens door als je mensen kunt zien groeien en hun dromen behalen. Dit noemen we eigenlijk een hefboom, door jezelf te dupliceren kun je veel tijd verdienen iets dat ik aanschouw als meest waardevolle in mijn leven

De reden waarom Netwerk marketing mij zo aantrekt is van wat ik heb geleerd toen ik opgroeide. Mijn moeder is S zelfstandige sinds mijn 11de. Een periode waarin ik mijn moeder zo nodig had en zij het heel nodig vond al haar tijd te stoppen in haar nieuwe onderneming, ik groeide op en besloot het zelfde te gaan doen als haar, wat er mede voor zorgde dat ik altijd enorm verweven ben geweest in haar en later mijn beide ouders hun onderneming.
Ik heb alles mee gekregen over hoe moeilijk het is goed en gemotiveerd personeel te hebben die vreselijk duur zijn, die altijd een stapje minder hard lopen als de baas er niet is. Ik heb meegemaakt hoe personeel steelt, of onhandig dingen laten vallen, en weet je, hun geld is het niet… wel ons brood, ik weet dat mijn ouders vaak 60 uur per week werken voor vaak minder als dat ze hun meiden moeten uitbetalen. Ons gezinsleven draaide altijd om de winkel en mijn moeder zei vaak leuke uitjes met mij moest af omdat er weer eens iemand ziek was of het plotseling druk werd. En wat dacht je van het enorme startkapitaal dat ze nodig hadden deze (ellende) te beginnen. En zo kan ik nog een hele tijd door gaan. Ik wilde het dus absoluut niet op diezelfde manier!

Aangezien werken voor een baas mij om vele redenen ook niets leek, heb ik onbewust open gestaan voor iets heel nieuws iets waar veel mensen al een afkeer tegen hebben zonder dat ze eigenlijk echt weten wat het inhoud.

Wanneer je besluit ondernemer te worden in deze snel groeiende industrie, zul je alle belasting voordelen hebben die ondernemers hebben. Je kunt zelf bepalen wanneer, waar en met wie je werkt. Je hebt geen start kapitaal nodig en je kunt werken van huis uit. Je zou zelfs kunnen werken wanneer je opreis bent. Je hebt zelf in de hand hoeveel je uitbetaald krijgt je hoeft nooit personeel uit te betalen. Je hebt ook geen ervaring of diploma’s nodig om te beginnen. Echt je hebt een manier in handen waarmee je veel mensen hun levensstijl kunt verbeteren omdat het steeds terug kerende inkomsten zijn die je verdient wanneer je eenmaal een sterk team hebt gebouwd. Of mensen alleen al helpen inzien dat ze hun financiĆ«n weer op de rit kunnen krijgen door je coaching. En hoe waarde vol is dat!

Dus Netwerk Marketing is GEEN scam en wel een piramide om trots op te zijn.
Je bouwt daarmee aan een B business waar je leert HOE geld VOOR je gaat werken.
Je word heel goed gesteund door je teamleden om het beste uit je zelf te halen iedereen wilt graag dat je succesvol bent.
En zoals jullie net hebben gehoord zitten er vele voordelen aan Netwerk marketing

Dit is voor mij zo’n goede instap op weg naar een financieel vrij leven.
Het product waar ik voor gekozen heb om mee te werken is Persoonlijke ontwikkeling,
mijn passie, en dat op de netwerk marketing manier, waarmee je dus steeds terug kerende inkomsten kan verdienen zijn voor mij echt 2 hele mooie vliegen in een klap.
En daarom vind ik dit een bijzondere manier van ondernemen.

www.yoursilvertree.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten